Poczujcie zapach drewna, farby, lakieru. Poczujcie fakturę papieru, koronkowej tasiemki. To jest właśnie mój świat. Zabierzcie jego kawałek do domu.


poniedziałek, 14 maja 2012

Przepraszam!

Jejku gdzie ja mam głowę! Szczerze przepraszam wszystkie osoby, które tak licznie komentują posty na tym blogu, a ja nic nie odpisuję. Dopiero dziś Gucia mi uświadomiła, że zostawiła komentarz a tu cisza. Tak przyznaję, nie zauważyłam bo nie zaznaczyłam aby otrzymywać informację o pojawiającym się komentarzu. Mój błąd już naprawiłam i teraz będę śledzić wszystko na bieżąco. Raz jeszcze przepraszam i dziękuję za każde miłe słowo. Jestem ogromnie zaskoczona ilością komentarzy na tym blogu, nie sądziłam że ktokolwiek odwiedza moją galerię. Tych którzy nie dotarli na mojego pierwszego bloga to zapraszam en-contra.blogspot.com

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Juz Cie dodalam do listy wiec sie nie pogubimy :)
    Cudowne sa Twoje prace,takie male arcydziela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo.