Poczujcie zapach drewna, farby, lakieru. Poczujcie fakturę papieru, koronkowej tasiemki. To jest właśnie mój świat. Zabierzcie jego kawałek do domu.


piątek, 15 października 2010

NOTESIKI, ZAPIŚNIKI, PAMIĘTNIKI czasem warto coś zapisać

Czy nie znudziły Ci się notesy dostępne w sklepach? Jeśli chcesz aby notes wyrażał Ciebie, Twoje zainteresowania, lub intencje powinien być własnoręcznie ozdobiony. Mój pierwszy notes stworzyłam z myślą o mojej siostrzyczce, umieściłam na nim nasze wspólne zdjęcie, a okładkę ubrałam w nasze ulubione kolory. Kartki notesu ozdobiłam zabawnymi stemplami.

Drugi notes to próba okiełznania moich ukochanych fioletów oraz tuszy alkoholowych...efekt? Mi się podoba.

Na dzień dzisiejszy ozdabiam okładki gotowych notesów lub zeszytów. Kiedyś mam nadzieję, że stanę się szczęśliwą posiadaczką małej bindownicy i będę mogła sama stworzyć notes od podstaw.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowo.